-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
Teresa, 28.07.2006 8:42
Katsottu 1918 kertaa
Hyppää mukaan uniini, ne sulle tahdon näyttää. Muistoksi ikuistaa kuviini, sua tahdon hyväksi käyttää. Tartu käteeni lämpimään, sut vien täältä pois. Astutaan maailmaani hämärään, kaksin vain olla vois.
LuNella, 16.09.2006 10:20
Ihana pieni runo !
-:-, 28.07.2006 16:36
Bella! Parempaa adjektiivia en keksinyt... Lyhyt mutta tuo ajatuksensa lämpimänä, pitää tunnelman tiiviinä mutta vaativana. toivottavasti lisää pian tulossa!