-
Bongaa! ImagePark.biz Hauskat videot Pikavippi
 
Etusivu Kirjoitukset Kirjoita Jäsenet Info Linkit Keskustelu

Kirjoitukset

Ystävyys

Cathy, 10.07.2003 21:00
Katsottu 3725 kertaa

On mulla ystävää monenmoista, ettei aina huomaa toista. Mut yks on ystävä kultaisin, häntä aina puoltaisin. surut ja ilot,porut ja mutrut yhdessä jaetaan murheet ja surut ne yhdessä voitetaan.

Kommentit

Keunssiii, 31.08.2009 15:27

Kinastelu ystävän kanssa, on kuin hetki tyhjyyttä

Nimimerkki


Varmistuskoodi
Syötä kuvassa näkyvä varmistuskoordi tekstikenttään. Rekisteröityneiden jäsenten ei tarvitse tätä tehdä. Näin estämme kommenttispämmiä.
varmistuskuva
Kommentit


 
 
Copyright © Prologi.net, 2005-2010 | Tekstit ovat kirjoittajiensa omaisuutta | prologi@prologi.net