-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
Cathy, 10.07.2003 21:00
Katsottu 3725 kertaa
On mulla ystävää monenmoista, ettei aina huomaa toista. Mut yks on ystävä kultaisin, häntä aina puoltaisin. surut ja ilot,porut ja mutrut yhdessä jaetaan murheet ja surut ne yhdessä voitetaan.
Keunssiii, 31.08.2009 15:27
Kinastelu ystävän kanssa, on kuin hetki tyhjyyttä