-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
Necrophil, 27.12.2006 18:26
Katsottu 1694 kertaa
Yritän kovettaa itseni edessänne, en enää taistele vastaan, en valita, yritän turruttaa itseni. Ehkä sadistiset mielenne kyllästyvät sitten leikkimään psyykkeelläni. Olen heikko, mutta yritän vielä ennenkuin murrun. Tahtoisin muuttua epätodelliseksi, läpinäkyväksi, näkymättömäksi. Ahdistaa. On paha olla. Täällä piilossa, selkänne takana voin sen myöntää, paljastaa ja tunnustaa itselleni.