-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
Hehku, 24.08.2007 19:27
Katsottu 2004 kertaa
Olen yksin, luulin että välität. Olin sinulle vain ihminen ihmisten joukossa. Luulin, että olin sinulle tärkeä ja rakas, mutta tuskin muistat edes nimeäni. Luulin, että pysyisit vierelläni aina, mutta jätit yksin, pimeään pohjalle. En pääse sieltä pois.
Joo, 20.06.2009 18:18
Toi oli aika kekseliäs, jotenkin haikea runo. Arvosana olisi 8 <3