-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
Hehku, 24.08.2007 19:29
Katsottu 3012 kertaa
Paljastan kaulani paholaiselle, vamppyyrille, antaudun. En enää pelkää. Annan sen juoda vertani. Upottaa terävät ja kylmät hampaat, ohueen kaulaani. Minusta tulee samanlainen, nyt meitä on kaksi. Olemme samaa verta, samaa sukua. En enää pelkää.
cobain, 16.02.2008 21:57
nimi oli kekseliäs ja hyvä, teksti vähän tynkä.
exthing, 28.03.2008 22:36
Vamppyyri kirjoitetaan yhdellä p:llä... Muuten vahva ja hyvin ymmärrettävä runo.
LOL. Tyyppiä, 26.12.2008 7:11
Tosiaan.......tolle annan 5- koska se on ihan LOL!! XD XD
sienna, 15.06.2009 20:19
kerrassaan mielenkiintoinen runo :)
Katika, 05.12.2009 23:58
Vamppyyrijuttuja taitaa olla liikkeellä. Ei ollut minulle suunnattu runo. Periaatteessa kuitenkin oikein soljuva runo. Hyvä.
Granny, 01.10.2007 16:14
vau.