-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
mimocan, 11.10.2007 7:28
Katsottu 1630 kertaa
Rakkain vaarini, älä pelkää, kyllä me pärjäämme, vaikket luonamme ole enää, vahditko tekemisiämme, parannatko meidät kun saamme kolhuja elämältä, auta meitä kun jalkamme ei enään kanna, pois kun menit luotamme täältä, suojasi meille anna, kun me rakastamme sinua aina R.I.P Rakas vaari<3
Granny, 23.10.2007 15:39
mullakin pappa on kuollu, ymmärrän sua (: tää on nätti (:
mimocan, 11.10.2007 7:34
Tää on totisinta totta, tuli suoraan sydämmestä, vaari oli tärkeä mulle ja muulle perheelle <3<3