-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
Sari, 11.11.2007 9:34
Katsottu 1658 kertaa
Olen palava pensas, roihuava puu. Olen liekeissä armottomissa. Ne eivät yön lepoa suo, eivät päivän virkeyttä. Olen sähikäinen, liian kirkas ja nopeasti palava. Vain tuhka jää tuulen armoille.
exthing, 15.07.2011 19:40
olisi mielenkiintoista tavata - runon perusteella.
VillePoty, 11.11.2007 12:19
Kylmäsen Uskon