-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
Dreamer, 22.12.2007 20:29
Katsottu 1768 kertaa
Koska katsoin sinua ja sinä katsoit minua, emmekä kumpikaan nähneet mitään. Tummat silmät tarkkaillen vaaleita, hengitys lopettaen toisen. Sydän ei sykkinyt enää kun päästit irti. Lapsuudenystävän kävely poispäin, sydän mukanaan, se raastaa, raastaa, raastaa. Kuka olet, mitä ajattelet, kuinka voisi kirjoittaa jostakin mitä ei tiedä itsekään. Koska katsoin sinua enkä nähnyt mitään.
Irishe, 27.04.2008 7:17
Täytyy sanoa, että pidän tyylistäsi yhä enemmän ja enemmän. Osaat aina yllättää. Kirjoitat asioista selkeästi niiden omilla nimillä. Et kiertele etkä kaunistele. En löydä mitään moittimista. Kiitos.
sinikeiju, 09.04.2008 12:41
Kiiitti vinkistä :) Etin oman tyylin....