-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
Butterfly, 01.04.2008 12:28
Katsottu 1557 kertaa
Pidän hyvästä kirjasta ja suklaarasiasta. Perheestä ja ystävistä, monesta asiasta. Kuutamouinnistä, auringonlaskusta. Perhosista, leikeistä ja kaskuista. Pienistä rantataloista, suuren palapelin paloista, koirista, ja kaloista. Paperipinkasta, runoista ja tarinoista, monista pienistä asioista.
Gordoninsetteri, 11.04.2008 15:55
Sait idean siitä, kun oltiin koulussa?