-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
PirjoTyynysniemi, 05.04.2009 17:55
Katsottu 1538 kertaa
Tältä se siis tuntuu, kun jostain tärkeästä luopuu. Annoin avaimet pois oman kodin... ...entisen. On katto pään päällä, kuitenkin. On oma koti uusi, hieno ja avara. On siellä tärkeät tavarat. Perhekin. Mitä siis haikailla vanhoja. En halua aikailla vaan jatkan siitä mihin jäin uudessa kodissa, kanssa rakkaiden... ... Tämä tunne menee ohi. En vaihtais mitään pois... ... en enää.