-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
-:-, 26.07.2009 23:06
Katsottu 2028 kertaa
Hymy, nauru, ilo tai muu, jossakin näkyy kai kaunis suu. Pelko, pimeys, valkoinen luu, taitaakin olla jo täysikuu. Riimejä, riimuja, sanojen helinää, aina en tunne edes elämää. Sointuja, lauluja, kuka taas rämpyttää, minähän taas, enkä saa selvempää. Mutta kaikkeni teen, olen taas iloinen, on viesti tää kaikille; ole onnellinen! Rakasta, Nauti, Himoitse, Niin tiedät mikä kuljettaa eteenpäin. Mutta muista, on vain yksi asia, joka voi auttaa kun oikeasti palelet... Ystävä.
Akhilleus, 28.07.2009 7:31
Erittäin hyvä sanoma!