-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
mary, 16.03.2004 22:00
Katsottu 3172 kertaa
odotin, jotain kadotin, jotain jo tunsin, sitten vaivuin horrokseen, kauneuden, tai kauheuden, kai kadotin sen, nyt katoan pimeyteen...
miss-91, 30.05.2008 15:09
Ei se nyt ihan noin kamala ollut ... :D Mutta aika kulunut aihe ja lisää olisi kaivannut kuvailua ja kertomista jätti kylmäksi
no hmmm., 16.12.2008 15:50
vähän enemmään juttua ja selvemmin!
phyi!!!!, 26.12.2008 7:05
Siis kuka ny tommosta voi lukee?! siis ihan paskaa! hahahhahahahahahahahahahahaa!!!
LYDI, 13.03.2009 19:57
Minunkin mielestäni jätti vähän kylmäksi, oli myös aika kulunut aihe.
Alysia, 16.07.2010 9:19
Mun mielestä oli hyvä... :) (Kaikilla omat mielipiteet :S ) Vähän tylsähkö kuitenkin :/
Varjo, 19.07.2015 15:13
Minä tykkäsin<3 Runojen ei tarvitse olla pitkiä ollakseen hyviä. Oman mielipiteen kertominen on tärkeää, mutta sen voi ilmoittaa asiallisesti...! Kaikki eivät synny runoilijoiksi.
minä and no name, 09.01.2008 9:12
aivan paskaa.. totaalisesti paskaa!!!!!!!!!!!!