-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
-z-, 06.05.2010 20:01
Katsottu 1835 kertaa
Maailma hehkuu. Niityn takana taloja, talojen varjoissa nukkuvat aamu-uniset. Värisytän siipiäni, sydän täynnä ihmetystä. Ne ovat kauniit, kosteat vielä. Minä olen kaunis?! Nousen tuuleen, hehkuvaan maailmaan.
Akhilleus, 09.08.2010 9:16
Joo sen tarinan loppu plärähti aika nolosti.. :) mulla oli alunperin paljon mielenkiintosempi lopetus mielessä.. ajattelin ehkä julkaista uuden lopun tarinasta. Mulla on tällä hetkellä pari suurta kirjotusprojektia meneillään, joten en ole kerennyt kirjoittelemaan tänne. Kirjoitan kun kerkeän...
Akhilleus, 22.05.2010 19:03
Mukavaa kun kerrankin siipiä käytetään johonkin kauniiseen, eikä aina haikeisiin hyvästeihin. Sinä olet kaunis. Me kaikki olemme. Emme vain itse tajua sitä. Viimeinen lause oli jotenkin toivoa antava. Maailma täynnä vaihtoehtoja :)