-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
MoJo5, 04.02.2016 15:58
Katsottu 1175 kertaa
Kapea noro on puro, jota pitkin kuljet ohitse, mutta kovaa. Ohuempi on lanka, jonka varassa elämäsi riippuu vaivoin. Limainen tie ja tahmea rata, piikkareistakin piikit syöty. Pitkä myös ja liian soukka, mitä pitkin muka mennä täytyy. Ei sovi jalalle edes oma tie, luulet vain tuntevasi sen. Kuka sen on takonut kantapäähäsi, itsekö sitä jankutat? Pieneksi on piirisi tiivistynyt, omaksesi noidankehän otit. Mitättömäksi olet suurustunut, omaan napaasi hukkunut. -Mikko Jokinen-
Mireacley, 04.03.2016 20:01
Hauskoja mielikuvia runosi luo ne tulkintaan värikkyyttä suo varsinkin viimeinen säkeistö maailmankaikkeuden juo Eli, Kiitos hyvästä runostasi!