-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
maggie, 04.02.2007 13:38
Katsottu 1749 kertaa
olen kissa hieman eksyksissä putosin paljon, eksyin vähän, voinko anteeksi pyytää tähän, eihän sillä armoa kyllä ostaa voi kun elämänsä pilaa ja tuskaa tilaa niin voiko enää muuta tehdä kuin kääntyä valoon päin