-
Rekisteröidy jäseneksi
Miksi rekisteröityä?
Salasana unohtunut?
Ronnie, 02.05.2007 14:56
Katsottu 2501 kertaa
En halunnut, mutta niin se vain kävi. Huusin yössä yksin, kukaan ei kuullut. Kukaan ei tullut. Kenenkään ei tarvinnut, se oli jo myöhäistä. Silmissäni maailma muuttuu harmaaksi, sininen taivas heittää vetta niskaani. Olen minä, vastaan kaikki muut. Joku sanoi: 'Älä anna pelolle valtaa', mutta minusta se sai yliotteen jo kohdussa.
Minä tarvitsen, 30.06.2008 11:33
Oli muuten kiva runo. Aika, jotenkin pysähtyy tälläisissä
Ronnie, 03.08.2008 20:26
Voi tottakai :)
Oppilas, 15.10.2009 6:37
Terve on oppilas ja pyytäisin lupaa lainata runoasi?
Ronnie, 23.11.2009 11:43
Ole hyvä vaan. :>
Minä tarvitsen, 30.06.2008 11:25
Voisinko lainata runoasi, joka on juuri tarkoitukseeni oikea runo. Montaa samanlaista ei löydy